loading...

دنیای مخابرات(telecommunication s world)

بزرگترین و کاملترین و بروزترین مرجع تخصصی و عمومی مخابرات در ایران(دایره المعارف مخابرات ایران)

بازدید : 295
پنجشنبه 16 بهمن 1398 زمان : 23:48

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های نوین ارتباطی و از سوی دیگر نیاز به اطلاع رسانی و هماهنگی برای مدیریت بهتر و گسترش مراکز صنعتی ، ادارات و کارخانجات ، بیمارستان‌ها ، فضاهای سبز و پارک‌ها و ... سیستم‌های تحت شبکه پیجینگ جای خود را در ارتباطات امروزی یافته است.
وجود یک سیستم ارتباطی داخلی برای پخش پیام‌ها ، اطلاع رسانی‌ها ، هشدار یا اعلام شرایط اضطرار ، با تکنولوژی روز و سهولت استفاده و کیفیت بالا با قابلیت‌های متنوع ، سیستم پیجینگ را به یک سیستم فراگیر و راهبردی تبدیل کرده است.
به کمک این سیستم این امکان وجود خواهد داشت که پیام از سمت اپراتور روی همگی یا تعداد تعریف شده‌‌‌ای از بلندگوها ارسال شود.
در سیستم‌هایی که با توجه به شرایط خاص کاری نیاز به نظارت راه دور توسط دوربین‌های مداربسته دارند نیز سیستم پیجینگ می‌تواند بعنوان مکمل دوربین‌های مداربسته وارد عمل شود و ناظر در صورت هرگونه خطا یا نیاز به تذکر میتواند با این سیستم ، پیام خود را ابلاغ کرده و از بروز مشکل‌های آنی احتمالی جلوگیری نماید.

مقایسه سیستم پیجینگ تحت شبکه و سیستم‌های آنالوگ سنتی:

در سیستم پیجینگ تحت شبکه محدودیت کابلهای مسی در سیستم آنالوگ وجود نداشته و علاوه بر دوستی با طبیعت در جهت ذخیره ثروت منابع مس ، دردسرهای کابل کشی نیز از میان برداشته شده است.
کاربری این سیستم در بستر شبکه بسیار ساده تر بوده و سهولت در نصب و راه اندازی نیز در مقایسه با سیستم‌های سنتی این تکنولوژی را بسیار آسان تر کرده است.
در سیستم فراخوان تحت شبکه به دلیل انتقال صدا بر روی بستر آی پی محدودیت مکان برای فرستنده پیام وجود ندارد و می‌تواند در هر مکانی که حضور دارد با ارتباط به دستگاه پیجینگ خود پیام صوتی را به بخش مورد نظر ارسال نماید.

اجزای سیستم پیجینگ:

هر سیستم پیجینگ از اجزای زیر تشکیل می‌گردد که باید با هوشمندی انتخاب شود تا بتوان بهترین بازخورد را از سیستم دریافت نمود.
بلندگوها
آمپلی فایر
جعبه فراخوان یا Paging Box
البته در مواردی سانترال تحت شبکه یا IP PBX نیز یکی از رل‌های سیستم را بر عهده می‌گیرد و بعنوان یک کنترل گر ظاهر میشود. مثلا برنامه ریزی برای پخش در زمانی خاص ، بعنوان مثال پخش اذان از بلندگوها در زمان ساعات شرعی اذان یا پخش پیام صبح بخیر، توقف یا اتمام کار و یا موزیک به طور خودکار در ساعات خاص و یا در مثال دیگر برنامه ریزی بر روی داخلی‌ها و صدور مجوز بر روی آنها نیز مستلزم وجود سانترال تحت شبکه می‌باشد. مثلا در یک سناریو داخلی 101 مجوز پیج کردن ندارد یا داخلی 102 فقط می‌تواند بر روی بخش تعریف شده خاصی پیج کند و داخلی 103 مجاز به هرگونه فراخوان صوتی می‌باشد.

بلندگوها:
در حالت کلی بلندگو‌ها در دو طبقه ولتی و اهمی‌جای میگیرند.
در بلندگوهای ولتی برای استخراج توان خروجی بلندگو ، باید جریان برق مستقیما به بلندگوها متصل شود. در حالیکه در بلندگوهای اهمی‌نیاز به اتصال مستقیم برق به بلندگوها نیست و جریان برق از زوج سیم پیجینگ مرکزی تامین می‌شود. در عین حال به دلیل طول سیم مصرف شده ، بلندگوها نمی‌توانند نسبت به دستگاه پیجینگ مرکزی فاصله‌‌‌ای بیش از حد معین حدود ده تا پانزده متر داشته باشند که این فاصله با توجه به جنس و مشخصات سیم قابل تغییر در این بازه است.
بلندگوها در هر یک از طبقات اهمی‌و ولتی در اشکال سقفی ، ستونی یا شیپوری و در دو حالت روکار یا توکار قابل بررسی و نصب می‌باشند. بلندگوهای توکار معمولا در درون ساختمان و سیستم‌های روکار برای محیط بیرون ساختمان استفاده می‌شوند که در حالت روکار باید خصوصیاتی مانند ضد آب یا ضدگردوغبار بودن را نیز درنظر گرفت.
انتخاب هر یک از انواع سقفی ، ستونی یا شیپوری با توجه به شرایط قابل بررسی بوده و در محیط‌های گوناگون متفاوت است. بعنوان مثال بلندگوهای شیپوری با قابلیت پرتاب صدا با قدرت بالا و در امتداد بیشتر برای محیط‌های بیرونی مناسب است.
فاصله قرارگیری بلندگوها نیز قاعدتا با توجه به شرایط محیط کار متفاوت خواهد بود. در محیط‌های اداری آرام معولا در هر 30 متر مربع یک بلندگوی 5 وات و در محیط‌های اداری پرسروصدا مانند دفاتر روزنامه یا خبرگزاری‌ها دو بلندگوی 5 وات برای جانمایی مناسب است. در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها نیز اول مقدار نویز سنجش شده و با نویزمتر اندازه گیری میشود و سپس دستگاه مناسب با وات متناسب مجموعه انتخاب می‌گردد.
در سیستم پیجینگ تحت شبکه بلندگوها POE بوده و با اتصال کابل شبکه روشن خواهند شد.

آمپلی فایر:
آمپلی فایر برای تقویت صدا در شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سیستم پیجینگ تحت آی پی تنظیمات تحت وب بوده و پروتکل نیز SIP خواهد بود.

جعبه فراخوان یا Paging Box :
پیجینگ باکس برای zone بندی سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقسیم بندی سیستم برای برنامه ریزی‌های مختلف بر روی سلکشن‌های متفاوت با Zone بندی قابل اجرا خواهد بود. هر زون می‌تواند پیام‌های متفاوتی را دریافت و پخش نماید. پیجینگ باکس‌ها پشتیبانی از یک تا چندین زون را برعهده دارند.

چند مورد دیگر:
کابل کشی شبکه: برای زیرساخت سیستم پخش صدای صوتی تحت شبکه باید وضعیت کابل کشی شبکه مورد بررسی قرار بگیرد. آمپلی فایر ، پیجینگ باکس، بلندگوهای آی پی همگی باید در جایی قرار بگیرند که کابل شبکه و برق وجود داشته باشد. بلندگوهای آنالوگ نیز به برق نیاز دارند و آمپلی فایرها علاوه بر شبکه به برق نیز احتیاج دارند.

برای استفاده بهینه بلندگوها باید نوع و مختصات فضای نصب را درنظر گفت. ارتفاع سقف ، اندازه فضا ، نحوه قرارگیری و چیدمان بلندگوها ، فعالیت انجام شده در مکان موردنظر همگی برای بهره مندی مناسب از بلندگوها موثرند.

PBX چیست ؟ / آشنایی با سیستم PBX
بازدید : 515
پنجشنبه 16 بهمن 1398 زمان : 17:22

  • نام آگهی دهندهانتقال امواج نوری برنا
  • استانالبرز
  • تلفن02634990888_02634990889
  • قیمت

    توافقی

4c3d5119-089a-4db4-8875-738cd1dd0121

35376db7-d64c-4259-b415-895f5988395342ddf843-03b8-46c5-8378-b44c26e92524

توضیحات بیشتر

شرکت مخابراتی برنا یکی ازقدیمی‌ترین و بزرگترین شرکتهای مخابراتی استان البرزاست که وابسته به بخش خصوصی است

سهامداران مدیران اصلی این مجموعه جناب مهندس میثم عطارزادگان و خانم حصاری هستند

این شرکت سالهاست که درحوزه‌های مختلف مخابرات ورود کرده است و تخصص و حیطه کاری اصلی این مجموعه درحوزه فیبرنوری و ارتباطات نوری و FTTH و FTTX است.

واحدهای مختلف شرکت بسرعت درحال گسترش هستند و این مجموعه ازتوانایی تکنسین‌های مخابراتی برخورداراست.

محل استقرارشرکت خیابان مطهری کرج است.

شرکت انتقال امواج نوری برنا مجری ، تولید کننده ، وارد کننده تجهیزات فیبر نوری

راه اندازی و کانفیک OLT و ONT

تامین کننده تجهیزات فیبر نوری ftth.ont

دستگاه‌های فیبر نوری

مجری طرح‌های فیبر نوری fttx &ftth

مجری طرح‌های voip

فروش انواع کابل شبکه و راک

آدرس شرکت انتقال امواج نوری برنا : کرج – خیابان مطهری – روبروی وزارت ارشاد – ساختمان مبینا – طبقه دوم – واحد ۴

تلفن تماس شرکت انتقال امواج نوری برنا :

۰۲۶۳۴۹۹۰۸۸۸_۰۲۶۳۴۹۹۰۸۸۹

www.telecomborna.ir

هدف اصلی مجموعه برنا تبدیل شدن به اصلی ترین برند تامین کننده خدمات فیبرنوری درکل استان البرزاست که باتوجه به گستردگی این استان تحقق همین هدف بسیاربزرگ و مهم است و می‌تواند درامد بسیاربالایی را بعنوان تنها برند مرجع استان البرزتبدیل و ایجاد کند

فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک "علم استراتژیک"در جهان محسوب می‌شود
بازدید : 324
چهارشنبه 15 بهمن 1398 زمان : 17:48

شرکت پژواک ارتباطات آتیه روشن جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد بومی‌ساکن در شهر هشتگرد جهت کار در شهرهای محل سکونت خود و واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلیشرایط احرازمزایا
کارشناس نصب سرویس‌های وایرلس و ADSL
  • جنسیت: آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • آشنا به ویندوز و کانفیگ مودم ADSL
  • حقوق وزارت کار
  • بیمه
  • پاداش

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌‌های ثابت زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

تلفن 02632133

تلفن 02691007075

تلگرام 09125751768

واتساپ 09125751768

جوان های عراق از شما متنفرند، مردم عراق از شما امریکایی ها متنفرند
بازدید : 382
چهارشنبه 15 بهمن 1398 زمان : 17:48

شرکتهای زیادی درجهان چنین سرویس‌هایی را به اشخاص و شرکتها می‌دهند

درایران هم شرکتهای زیادی تمایل دارند برای تبلیغ محصولات خود درسطح بازار بین المللی کانال‌های ماهواره‌‌‌ای فارسی زبان با رویکردهای تجاری اقتصادی راه اندازی کنند

معرفی محصولات و خدمات به ایرانیان پراکنده درسراسرجهان که بعضا افراد ثروتمند زیادی هم لای انهاست

برای بسیاری از کارافرینان ایرانی جذاب است

ما درکنارشما هستیم تا اطلاعات خوبی و لینک‌های ارتباطی موثری ازفراهم کنندگان معتبرو شناخته شده را به شما معرفی نماییم

یکی ازاین برندهای تجاری wns است که ما لینک انرا برای شما در زیرقرار داده ایم

https://widenetworks.net/wns-announces-technology-partnership-with-atn-media-group

این گروه رسانه‌‌‌ای فعال درحوزه ارتباطات دوربرد ماهواره‌‌‌ای این امکان را به شما می‌دهد تا شبکه ماهواه‌‌‌ای و کانال اختصاصی خود را لانچ کنید

شما می‌توانید جناب دکتر

Pooya Rad

Pooya Rad

مدیر بخش MENA,

خاورمیانه و شمال افریقا شرکت تماس بگیرید

ایشان دکترای ict

و هوش مصنوعی

شماره تماس مستقیم در دبی پویا راد:

971508812008

استخدام پژواک ارتباطات آتیه روشن
بازدید : 274
چهارشنبه 15 بهمن 1398 زمان : 17:48

pavilion

منبع:

https://irkbn.com/attend-national-pavilion/

اهداف برگزاری پاویون ملی ایران

اهداف از برگزاری پاویون ملی محصولات دانش بنیان به صورت زیر می‌باشد:

  • تقویت و توانمندی برند ملی در حوزه تولید محصولات با فناوری بالا
  • رصد فناوری‌های مشابه و مهندسی معکوس توسط شرکت‌های دانش بنیان
  • بهبود کیفیت محصولات تولیدی با فناوری بالا
  • گسترش سهم بازار کالاها و خدمات صادراتی کشور در حوزه‌های با فناوری بالا
  • زمینه‌سازی برای ورود مناسب شرکت‌های دانش بنیان در بازارهای بین‌المللی و صادرات

اهداف برگزاری پاویون ملی محصولات دانش بنیان

شرایط حضور در پاویون ملی محصولات دانش بنیان

حمایت‌های موضوع این دستورالعمل به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که:

  • مجوزهای بین‌المللی سیستمی‌(مانندISO, GMP و ..) و مجوزها و تائیدیه‌های بین‌المللی محصول (مانند CE و CoC و غیره) را دریافت نموده باشند و یا در حال دریافت باشند.
  • مجوزات لازم را اخذ نموده باشند (مثل مجوز وزارت بهداشت در حوزه دارو، لوازم پزشکی و غیره)
  • محصول در بازار داخل عرضه شده باشد
  • حضور در نمایشگاه در چهارچوب برنامه صادراتی شرکت باشد.
  • زیرساخت‌های اولیه جهت ورود به بازار بین‌المللی مانند وب‌سایت، بروشور و کاتالوگ به زبان بازار هدف، داشتن حداقل یک نفر نماینده مسلط به زبان انگلیسی و غیره را دارا باشد.
  • بعد از اطلاع رسانی برگزاری پاویون توسط کریدور صادرات، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند درخواست شرکت در پاویون را به کریدور ارسال نمایند.

میزان تسهیلات پرداختی به شرکت‌های حاضر در پاویون ملی

میزان حمایت معاونت از برگزاری پاویون‌های اعلام شده از طرف معاونت شامل 70% از هزینه‌های ساخت غرفه و هزینه فضای نمایشگاهی (شامل هزینه‌های زمین نمایشگاه، برق، تبلیغات اجباری، مالیات و سایر هزینه‌های الزامی‌ثبت‌نام پاویون) و همچنین حمل و نقل برای هر پاویون می‌باشد و شرکت‌های منتخب موظف به تامین مابقی هزینه‌های مرتبط هستند.

کریدور بنا به صلاحدید خود نسبت به برونسپاری برخی از فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه شامل دبیرخانه نمایشگاه، پیگیری‌های اجرایی و انجام فعایت‌های لازم جهت برپایی پاویون اقدام خواهد نمود.

کریدور موظف به نظارت بر حسن اجرای عملکرد مجری نمایشگاه و همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جهت تحقق اهداف ذکر شده در این دستورالعمل می‌باشد.

انتخاب شرکت‌های هر حوزه بنا به پیشنهاد مجری نمایشگاه، از میان شرکت‌های دانش بنیان توانمند هر حوزه و با تایید کریدور صورت می‌پذیرد.

کریدور در انتخاب شرکت‌های حاضر در پاویون از نظرات و رهنمودهای ستادهای توسعه فناوری، اتحادیه‌های مرتبط، اصناف و سایر متولیان هر حوزه استفاده خواهد نمود.

نحوه برگزاری پاویون ملی ایران

در مرحله اول با ارسال یک گزارش اولیه و معرفی نمایشگاه توسط کریدور پاویون‌ها به تأیید معاونت می‌رسد.

مجریان احتمالی نمایشگاه در هر حوزه با توجه به سابقه کاریشان با ارائه پروپوزال مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بهترین مجری با توجه به توانمندی‌ها و پروپوزال ارسالی توسط کریدور صادرات انتخاب می‌گردد.

کریدور به طور مستقیم یا از طریق مجری نسبت به ثبت نام اولیه و اجاره زمین اقدام خواهد نمود.

کریدور پس از نهایی شدن برنامه برگزاری پاویون، نسبت به اعلام و اطلاع‌رسانی برنامه پاویون و معرفی مجری نمایشگاه به شرکت‌های توانمند هر حوزه اقدام خواهد نمود. لذا هریک از شرکت‌های متقاضی حضور بایستی با ارسال نامه رسمی‌به مجری معرفی شده، نسبت به اعلام آمادگی و درخواست حضور در پاویون اقدام نمایند.

فعالیت‌های مجری برگزاری پاویون

شرکت متقاضی می‌توانند حداقل 4 ماه پیش از برگزاری پاویون در نمایشگاه خارجی، درخواست خود را مبنی بر حضور در نمایشگاه‌به همراه برنامه و اهداف حضور در نمایشگاه به کریدور ارسال نماید.

شرکت متقاضی ملزم به ارائه خدماتی مطابق با لیست اقدامات مورد انتظار است.

شرکت‌های منتخب توسط مجری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و لیست پیشنهادی به کریدور ارائه می‌شود.

لیست شرکت‌های منتخب پیشنهاد شده از طرف مجری جهت بررسی و نهایی کردن به کریدور ارسال می‌شود.

مجوز لازم جهت دریافت هزینه‌های نمایشگاه از شرکت‌ها طبق اعلام قبلی در پروپوزال به مجری ارائه می‌شود.

پس از تایید شرکت‌های متقاضی جهت حضور در پاویون توسط کریدور، شرکت‌های متقاضی بایستی نسبت به پرداخت سهم خود به حساب مجری نمایشگاه پرداخت نمایند.

مجری موظف است اقدامات لازم جهت اخذ ویزا، گرفتن بلیط و هتل و همینطور امور مربوط به حمل و نقل را پیگیری و به انجام برساند.

مجری موظف است یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه نسبت به برگزاری جلسه‌ای نسبت به توجیه شرکت‌های منتخب و آگاهی از اهداف مورد نظر معاونت علمی‌اقدامات لازم را صورت دهد.

مجری موظف است گزارش کاملی از زمان شروع برگزاری تا پایان تهیه نماید.

کریدور با ارزیابی نمایشگاه‌ها و مجریان برگزاری و انعکاس آن به معاونت نسبت به برگزاری آن در سال آینده و همکاری‌های بعدی با مجری برگزاری و همچنین حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌‌های بعدی بازخورد خواهد داشت.

راه اندازی شبکه ماهواره ای تلویزونی و رادیویی بین اللمی

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 321
  • بازدید کلی : 3768
  • کدهای اختصاصی